גם אם מדובר במוצר אחד שברשותכם או כמה מוצרים במאמר זה נדבר מדוע כדאי לכם להשקיע בתשלום לבעל מקצוע עבור צילום המוצרים שלכם?
צילום מוצרים היכן תוכלו להשתמש בצילומים בעסק שלכם, וכיצד צילום מוצרים יכול לקדם לכם את המכירות?
המושג צילום מוצרים חייב להיות מוכר לכל בעל עסק אשר מבצע מכירה של מוצרים כחלק מהעסק שלו. גם אם מדובר בעלון מידע, פרסום בעיתון, העלאה לאתר, או לפייסבוק, המוצרים חייבים להיות מצולמים על ידי צלם מוצרים מקצועי – צילום על רקע לבן או על רקע איכותי ומזמין.
על מנת שתוכלו לדבר עם בעל המקצוע בשפה שלו הנה מספר מושגים מעולם צילום המוצרים:
1. פקשוט – צילום של מוצר על גבי רקע לבן. מאפשר למוצר להיות עיקר העיסוק של העין ונותן לו במה סטרילית ומראה נקי.
2. צריבה – חיתוך המוצר מרקע מסוים והדבקה על הרקע המועדף על הלקוח. כמו באמזון שמדובר ברקע לבן לגמרי.
3. צילומי אווירה – צילום של המוצר יחד עם קונספט. יכול להיות דוגמנית, אביזרים נוספים או שמה לוקיישן. הקונספט הוא המשך ישיר של מיתוג המוצר.
צילום מוצרים לאמזון ולאתר העסק
כיום כל עסק שרוצה להצליח באמת צריך להשיק עצמו אונליין. באם זה דרך אתר אינטרנט ייעודי לעסק, דרך אתר אמזון או דרך כל אתר אחר אשר מאפשר לעסק ופלטפורמת מכירה ופרסום של המוצרים שמציע למכירה. על מנת ליצור לקונה חוויה חיובית של קנייה ובמקביל, לשווק את המוצרים שהעסק מציע בצורה מושכת, חייב להיעשות הליך צילום מוצרים איכותי שהתוצאה שלו היא תמונות יפות ואיכותיות שיוכל לעלות לאתר שלו.
איך יוצרים בידול דרך צילום מוצר?
המטרה העיקרית כשאנו ניגשים לצילום של מוצרים הוא עניין הבידול. להלן מספר דרכים לבידול דרך תמונות:
• צילום איכותי.
• זווית צילום נכונה למוצר.
• פוטושופ – ניקוי התמונה + צריבתה.
• צבעוניות – שונה משל אחרים.
• בידול במוצר הנלווה – לדאוג שימשוך את העין.
איך לגרום ללקוח להישאר בתוך החנות שלכם?
כחלק מצילום מוצרים ישנה חשיבות גם לעניין. כלומר כאשר אנו מצליחים לגרום ללקוח להיכנס לדף אנו חייבים לעשות כל שביכלותינו על מנת שיישאר בחנות שלנו. דרך מדהימה לעשות זאת היא דרך תמונות האווירה.
להלן הדגשים החשובים כאשר אנו מדברים על צילומי אווירה:
• סקירה אצל המתחרים – חשוב לבחון מה האחרים עשו על מנת לעשות טוב יותר.
• גיבוש הקונספט – לפני תחילת הצילומים חשוב להחליט על הקונספט למוצר, מי קהל היעד וכו'.
• בחירת רקע לצילום המוצר ניתן לבחור בסטודיו לצילום מקצועי לצילום
• חיפוש דוגמנית או אנשים לצילום.
• בחירת עזרים ליום צילום – על מנת ליצור אווירה מתאימה.
עם כל זה חשוב להדגיש במידה והצילום והאווירה יראו לא אמינים ללקוח אין סיבה שיישאר ויקנה מהחנות שלכם.
לסיכום:
צילום מוצרים איכותי, כזה שמושך לקוחות לקנות את המוצר וגם מעביר מסר ללקוחות על מנת להגדיל את המכירות, חייב להיעשות אצל איש מקצוע. מבחינת צילום מוצרים, התהליך יהיה מותאם בדיוק למידות של העסק שלכם, קהל היעד, רשתות חברתיות, וכמובן מה יהיה השימוש בתמונות. צרו עמנו קשר לקבלת פרטים נוספים, מחכים לשמוע מכם : סטודיו הצלמת – צילום מוצרים